Hae tästä blogista

Tarvitsen Rahaa - Rukous Jumalalle


Tämä rukous on saatavilla myös seuraavilla kielillä: Englanti - Espanja.

Jumala taivaan ja maan,

Absoluuttinen omistaa kaiken kullan ja hopean. Rukoilen apuasi minun taloutta.

Herra, ota moninkertaistaa tuotteen työni. Minun täytyy maksaa minun velat ja elää arvokkaasti.

Haluan menestyä. Haluaisin periä ominaisuuksia lapseni joskus.

Olen tietoinen siitä, että hyviä ja huonoja aikoja saavuttaa kaikille. Tunnustan minä tarvitsen sinua!

Auta minua olemaan fiksu ja varovainen kaikissa yrittäjyyteen.

Anna minulle:

- Intelligence opiskella ja oppia. Täytyy ymmärtää, miten hoitaa ja sijoittaa.

- Sinun viisautta. Minun on voitava hylätä rahaa, kun se ei ole hyväksi minulle.

- Kyky tehdä rehellistä liiketoimintaa. En halua häpäisemään sinua.

Jumala, olet ansainnut erinomainen palvelijoita. Haluan pystyä tuottamaan kaksinkertainen keskimäärin.

Haluan olla tehokas kaikissa yrityksissä. Sinun luottamus minuun kasvaa. Tulet lopulta luottaa minuun enemmän kuin alunperin antoi minulle.

En riippuu rahaa. Sinun opetti tätä teidän opetuslapsia. Minä olen sinun opetuslapsi nyt.

Vain viisautta antaa minulle elämän. Raha ei.

En halua käyttäytyä kuin flatterer. Myöskään tekosyitä saada rahaa muilta.

Auta minua ymmärtämään, että ...

- Raha ei ole ystäväni.

- En olisi koskaan rakastaa rahaa. Paperi voi kyllästyttää sielu.

- Rahanhimo on kaiken pahan.

Ihmiset, jotka himoitsevat rahaa siirretään teiltä. Monet pahaan tapahtuu niille ihmisille.

Jumala pitää minua parempana rahaa enemmän kuin sinä.

Yksi teidän opetuslapsesi petti sinulle 30 hopeapartaa. Sitten hän teki itsemurhan.

Pidä minut huonoon maineeseen. Rahaa rakastava henkilö.

Sen sijaan aion käyttää rahaa kerätäkseni. Rakentaa autosi ja ylläpitää temppelia. Paikka, jossa nimesi palvotaan. Sinut tullaan edistämään yhteiskunnan keskellä.

Jumala, lupaan teille ...

- Palaan rahaa, jos saan enemmän kuin minun pitäisi. En pidä rahat, jotka kuuluvat jollekin toiselle.

- En rakasta rahaa. Aion olla tyytyväinen siihen, mitä minulla on. Lupasit; "En koskaan jätä sinua eikä hylkää sinua."

- En toimi koronkiskuri. En käyttäytyä rahanlainaaja minun veljeni ja sisareni. En veloittaa niistä etua.

- Olen aina maksaa minun työmiehet lopussa joka päivä. En halua niitä mennä itku sinulle. En halua olla tuomittu syntiä vastaan.

- En koskaan hyväksy rahaa satuttaa ihmisiä. Paljon vähemmän vastaan kansasi Israelin.

- En hyväksy vääryydellä hankittu rahaa. Tiedän, että se loppuu pian.

- En hyväksy lahjuksia kaikenlaista.

- En lahjoa tuomareita ja viranomaisia.

- En prostituoitu ruumiini. En tule saamaan voittoa prostituutiosta. En anna sinulle tarjouksia irti niistä voittoja.

Olet jo antanut minulle monia siunauksia. Tiedän annatte minulle enemmän. Aion hoitaa heille uskollisuutta.

Auttakaa minua järjestämään oman talouden. Haluan pystyä jakamaan muiden kanssa.

Haluan olla kuin sinä Herra. Joku pystyy lisääntymään siunauksia. Pystyy kyllästyttää nälkää väkijoukkoja.

Haluan olla auttaja muille. Ei saa olla vähävaraisille foorumille.

Aion palvella ihmisiä rakkaudella. Ei rahaa.

En enää ylpeile. Nyt nöyrästi sanoa: "Jumala suo, aion onnistua!"

Kun Jeesuksen nimessä,

Amen.

_____________________________

Olen iloinen, että olet rukoillut "Tarvitsen Rahaa - Rukous Jumalalle"

Nyt pyydän teitä tekemään toisen rukouksen. Tämä on tärkein rukous.
Tämä rukous hyödyttää ikuisuuden.

Seuraa tätä linkkiä:



_____________________________

Mitä mieltä olet tämän rukouksen?

Ole hyvä ja jätä kommenttisi alla.

Kiitos!

Tarvitsen Rahaa - Rukous Jumalalle; inspired näistä Raamatun jakeita: 1 Mooseksen 43:12 - 2 Mooseksen 22:25 - 3 Mooseksen 25:36-37 - 5 Mooseksen 23:17-19 - 5 Mooseksen 24:15 - 2 Kuninkaiden 4:1-7 - 2 Kuninkaiden 5:26-27 - 2 Kuninkaiden 12:5;14 - Psalmien 15:5 - Sananlaskujen 13:11 - Sananlaskujen 17:16 - Sananlaskujen 19:14 - Saarnaajan 5:10 - Saarnaajan 7:12 - Saarnaajan 9:11 - Miikan 3:11 - Haggain 2:8 - Matteuksen 27:5 - Markuksen 6:8;37 - Luukkaan 14:28 - Luukkaan 16:14 - Luukkaan 19:13;16;24 - Teot 4:34 - 1 Korinttilaisille 16:2 - 1 Tessalonikalaisille 2:5 - 1 Timoteukselle 3:3 - 1 Timoteukselle 6:10 - Heprealaisille 13:5 - Jaakobin 4:13 - 1 Pietarin 5:2 - Juudaksen 1:11 Raamattu - Kuvat: Rahaa

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Jätä kysymys tai hyvä ja rakentava kommentti täällä.