Hae tästä blogista

Rukoukseni Tulevan Vaimoni

Suuri rakkauden Jumala,

Pyydän apuanne. Kuunnelkaa minua.

Myönnän, että en tiedä mitään todellisen rakkauden. Tarvitsen viisautta.

Rukoukseni Tulevan Vaimoni

Olen etsinyt oikea nainen. En ole löytänyt häntä.

Jumala, vain sinä tiedät kaikki. Tiedät kuka on täydellinen vaimo minulle. Auta minua löytämään hyveellinen nainen.

Tämä tilanne aiheuttaa ahdistuksessa ja hädässä sielussani.

Ole hyvä ja johtaa minut hänen. Sinun auttoi Isaac löytää Rebekka. Autoit Jacob tavata Rachel. Opas minuakin !.

Ymmärrän myös, että minun täytyy tehdä osani. Täytyy tulla mies mukaan kuvasi. Tiedän jälkeen saat siunauksen.

Olen rukoillut vaimonsa; ja lupaan teille, että ...

- Aion odottaa kärsivällisesti hänen.

- Tulen aina näyttää hänelle hellyyttä.

- Aion olla valmis antamaan anteeksi ja palauttaa.

- En sivuuttaa häntä. Olen aina kuunnella häntä.

- Aion olla armollinen hänelle. Pitkämielinen ja suuri armossa.

- En ole vähäpätöisiä muiden naisten kanssa. Tiedän, että ne siirtävät sydämeni pois vaimoni.

Minun rakkaus hänen mukaansa. Se kestää koko matkan.

Rakkauteni häntä on aina vakio.

Rakkauteni häntä nousee taivaisiin.

Minun liittoni pysyy uskollisena.

Oma suukkoja tyydyttää häntä.

Hän luottaa minuun.

Meidän rakkautemme ylittää muita nautintoja elämässä.

Auta meitä kasvamaan vakaa rakkaus. Auta meitä harjoitella anteeksi.

Auta meitä poistamaan vastavuoroisen rikoksia. Haluan rakkautta eikä vihaa.

En ole täydellinen ihminen. Mutta minä rukoilen, että hän ei koskaan vihaa minua.

Vaikeina aikoina saattaa tulla. Älä anna meidän jakaa toisistaan.

Haluan olla kuin sinä Jeesus. Haluan olla ensimmäinen auttaa, kun hän sitä tarvitsee.

Jumala, minä haluan olla rohkea mies, että hän voi kunnioittaa.Aviomies hän ihailee.

Rukoilen, että hän ei koskaan kiellä minua hänen rakkautensa ja uskollisuutensa.

Minä siunaan häntä olemaan joku, joka tukee minua työssäni.

Minä siunaan häntä, niin että hän voi kukoistaa rakkaani.

Minä siunaan häntä tulemaan vaimo, joka välittää meistä.

Minä siunaan häntä pysymään kaunis nainen.

Vakuutan, että vain hänen rakkautensa tyydyttää minua aina.

Jumala, siunaa meitä. Näin voimme nauttia herkkuja rakkauden ikuisesti.

Siunaa meitä, jotta muodostaa perheen. Anna minulle viisautta ja rakkautta mahdollistavat.

Kun Jeesuksen nimessä,

Amen.

_____________________

Olen iloinen, että olet rukoillut "Rukoukseni Tulevan Vaimoni"!

Nyt pyydän teitä tekemään toisen rukouksen. Tämä on tärkein rukous.

Tämä rukous hyödyttää ikuisuuden.

Seuraa tätä linkkiä:

Rukous Pelastuksen

_____________________

Mitä mieltä olet tämän rukouksen?

Ole hyvä ja jätä kommenttisi alla.

Kiitos!

Rukoukseni Tulevan Vaimoni; inspired näistä Raamatun jakeita: 1 Mooseksen 1:26 - 1 Mooseksen 24 - 1 Mooseksen 29 - 1 Kuninkaiden 11:1-2 - 1 Aikakirja 16:34 - Psalmien 13:5 - Psalmien 25:6-7 - Psalmien 31:3;7 - Psalmien 33:22 - Psalmien 36:5 - Psalmien 52:8 - Psalmien 57:10 - Psalmien 63:3 - Psalmien 85:7 - Psalmien 86:17 - Psalmien 89:28;33 - Psalmien 90:14 - Psalmien 92:2 - Psalmien 94:18 - Psalmien 103:8 - Psalmien 119:149 - Psalmien 132:10 - Psalmien 136:4-9;12-18;23 - Sananlaskujen 5:19 - Sananlaskujen 7:18 - Sananlaskujen 10:12 - Sananlaskujen 15:17 - Sananlaskujen 17:9 - Saarnaajan 9:1 - Laulujen laulu 1:2;7

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Jätä kysymys tai hyvä ja rakentava kommentti täällä.