Hae tästä blogista

Rukous Mieheni Puolesta

Jumala Rakkaus,

Nostan rukoukseni sinulle.

Auttakaa minua löytämään hyvä aviomies.Mies, jota en voi rakastaa ilman varauksia.Mies, joka rakastaa minua, miten Raamattu opettaa.

Rukous Mieheni Puolesta

En halua tuhlata aikaani rento ystäville.

Haluan yhdistyä Jumalan mies.Tuhansien sukupolvien tulee meiltä. Kaikki ne siunataan lapsia.

Raamattu sanoo, että olet tehnyt miehen mukaan teidän kuvaksi ja kaltaiseksi. Antakaa minulle mies, joka käyttäytyy kuin todellisen poikansa.

Rukoilen, että ...

Hän on hyvä kuuntelija.

Hän on kiltti ja antaa henkilölle.

Hän on aina valmis auttamaan minua, kun tarvitsen häntä.

Hän ei koskaan kiellä minua hänen rakkautensa eikä onnistu uskollisuutensa liittonsa.

Hän pystyy antamaan anteeksi, kun en ymmärrä.

Hän ei ole ihminen antaa romanttinen asioihin muiden naisten kanssa. Kuningas Salomo epäonnistui tällä tavalla ja hänen sydämensä oli siirretty sinulta.

Hän tulee aina säilyttää hänen rakkautensa vakiona. Hän pitää hänen uskollinen minun kanssani liiton.

Hän on armollinen ja myötätuntoinen aviomies. Hän on mies pitkämielinen.

Hän on mies, joka tietää miten taistella elämässä. Me onnistumme.

Hän tulee aina muistaa näyttää minulle hänen hellyyttä ja kiintymystä.

Hänen rakkautensa lohduttaa minua vaikeina aikoina elämässä.

Hänen hoito motivoi minua pitämään käynnissä.

Hänen rakkautensa nousee taivaisiin.

Hänen rakkautensa kestää eliniän.

Hänen rakkautensa ei lopu koskaan.

Jumala, auta minua herättämään kiinnostukseni kaikki hänen hankkeisiin ja toimiin. Haluan hänen tietävän, että olen hänen todellinen kumppani elämässä.

Auta minua puhuvat siitä, kuinka paljon hän rakastaa minua.

Julistan, että ...

- Vain hänen rakkautensa kyllästyttää minua.

- Hänen rakkautensa tekee minut laulamaan ilon.

- En voi luottaa hänen rakkautensa.

- Minä iloitsen hänen rakkautensa huolimatta ahdistusta ja suruja elämässä.

- Minusta tulee tarjous vaimo, viehättävä ja kaunis hänen silmänsä. Rakkauteni valloittaa hänet aina.

- Me elämme rakastavan toisiaan aikoina runsaasti ja niukkuus.

- Aion kukoistaa vierellään asuessaan luottavainen hänen rakkaudessaan.

- Hänen rakkautensa minua on parempi kuin elämä.

- Aion nauttia suukkoja hänen huulensa yli viiniä.

Ja yhdessä me juoda kupin rakkauden.

... Amen

_____________________

Olen iloinen, että olet rukoillut "Rukous Mieheni Puolesta"!

Nyt pyydän teitä tekemään toisen rukouksen. Tämä on tärkein rukous.
Tämä rukous hyödyttää ikuisuuden.

Seuraa tätä linkkiä:

Rukous Pelastuksen


_____________________

Mitä mieltä olet tämän rukouksen?

Ole hyvä ja jätä kommenttisi alla.

Kiitos!

Rukous Aviomies; inspired näistä Raamatun jakeita: 1 Mooseksen 1:26 - 2 Mooseksen 20:6 - 4 Mooseksen 6:25 - 4 Mooseksen 14:19 - 5 Mooseksen 10:18 - 1 Kuninkaiden 11:1-2 - 1 Aikakirja 16:34 - Jobin 10:12 - Psalmien 21:7 - Psalmien 25:6;7 - Psalmien 31:7 - Psalmien 36:5 - Psalmien 52:8 - Psalmien 63:3 - Psalmien 85:7 - Psalmien 86:17 - Psalmien 89:28;33 - Psalmien 90:14 - Psalmien 92:2 - Psalmien 94:18 - Psalmien 101:1 - Psalmien 103:8 - Psalmien 119:76;149 - Psalmien 130:7 - Psalmien 136:5-9;12-25 - Sananlaskujen 5:19 - Sananlaskujen 7:18 - Sananlaskujen 15:17 - Sananlaskujen 17:9 - Laulujen laulu 1:2;7

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Jätä kysymys tai hyvä ja rakentava kommentti täällä.