Hae tästä blogista

Aamu - Aamurukousta


Tämä rukous on saatavilla myös seuraavilla kielillä: Englanti - Espanja.

Jumala, minä päättää aloittaa tämän päivän kanssasi.

Tulen teidän läsnäolo kaikkivaltias Jumala. Aion tarjota sinulle ylistystä ja kiitollisuutta. Ole hyvä ja ota minun rukoukseni niin miellyttävä tuoksu olotila.

Minä ylistän sinua minun Jumalani. Olen nöyrä itseni olotila. Etsin apuasi. Tiedän, että olet kanssani antaa minulle pelastuksen tätä päivää.

Jumalan Henki, tänään aion totella ohjeita. Auttakaa minua tekemään Isän tahdon.

Tänään on alku minun paras päivää.

Aion nousta tänä päivänä luoda jotain uutta, kaunista ja hyödyllistä. Jokainen hyötyy siitä. Sinä teit sen syntyhistoriasta ja aion matkia työsi.

Tänään minä suoritan toimintaa kaikkien voimaa olette minulle antaneet. Aion olla tehokas, sitoutunut ja ammattitaitoinen.

Jumala, en pelkää tehdä mitä pyydät minua. Ole hyvä, voittaa viholliseni koska olen kuuliainen sinun.

Kun Jeesuksen nimessä minä saavuttaa menestystä. Aion marssia voittaa minun taisteluissa.

Anna anteeksi, jos olen ollut kapinallinen. Viimeinen asia, jonka haluan on provosoida vihaa vastaan minua ja perhettäni.

Annan anteeksi niille, jotka loukkasi minua. Anna minulle mahdollisuus ja aion ratkaista minun ongelmia muiden ihmisten kanssa.

Auta minua luottamuksen muita ihmisiä. Jokaisella on puhuttava hyvin minusta.

Herra anna minulle säännöstä. Käytä mitä tahansa ja kaikkia siunaa minua.

Tänään päätän poistaa elämästäni kaikki synnit. Aion elää pyhyydessä. Haluan nähdä sinun kirkkautesi, teidän merkkejä ja ihmeitä.

Minun täytyy olla teidän puolellanne. Haluan elää jatkuvassa voittoon. Jumala, minä tiedän, että voit tehdä suuria asioita elämässäni.

Herra, lähetä tänä iltana voimakas enkeli. Käske häntä poistamaan kaikki esteet minun tieni.

Huomenna nousee korottaa teitä suurta voittoja. Julistan, että huomenna silmäni näkevät pelastuksen elämässäni.

Sitoudun tulla teidän läsnäolo joka aamu. Kiitän teitä ja kiitän teitä suuren laupeutensa.

Kun Jeesuksen nimessä,

... Amen!

_______________________________

Olen iloinen, että olet rukoillut "Aamu - Aamurukousta"!

Nyt pyydän teitä tekemään toisen rukouksen. Tämä on tärkein rukous.
Tämä rukous hyödyttää ikuisuuden.

Seuraa tätä linkkiä:

Rukous Pelastuksen


_______________________________

Aamu - Aamurukousta. Mitä mieltä olet tämän rukouksen?

Ole hyvä ja jätä kommenttisi alla.

Kiitos!

Inspired näistä Raamatun jakeita: 1 Mooseksen 1:5-31 - 1 Mooseksen 26:31 - 1 Mooseksen 28:18 - 2 Mooseksen 7:15 - 2 Mooseksen 8:20;23 - 2 Mooseksen 9:5 - 2 Mooseksen 17:9 - 2 Mooseksen 30:7;33 - 2 Mooseksen 34:2 - 2 Mooseksen 34:4 - Joosuan 3:5 - Joosuan 7:13 - Joosuan 8:10 - Joosuan 11:6 - Joosuan 22:18 - 1 Samuelin 11:9 - 1 Samuelin 17:20 - 1 Kuninkaiden 17:6 - 2 Kuninkaiden 7:1 - 2 Kuninkaiden 19:35 - 1 Aikakirja 23:30 - 2 Aikakirja 20:17 - Ruutin 2:7
Raamattu - Kuvat: Baker ranta

2 kommenttia:

  1. Jumala siunatkoon teitä tänä aamuna

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Amen. Jumala siunatkoon jokainen, joka lukee tämän rukouksen!

      Poista

Jätä kysymys tai hyvä ja rakentava kommentti täällä.